Запрошую до подорожі перлиною Полісся - Черніговом!

      Привіт! Моє ім'я - Анастасія Кулакова. Мені 11 років і я учениця 5 класу ліцею№15.
Я живу у Чернігові з 2-ох років, але постійно знаходжу місця, які мене дивують і надихають.
Маю братів і сестер, які живуть в різних містах України. Я завжди розповідаю рідним про дивовижний і захоплюючий Чернігів, сповнений таємниць. Саме тому я вирішила збирати всі свої відкриття в інтерактивній карті.
   
      Моя карта сучасного Чернігова містить "гарячі точки" з інформацією про архітектурні пам'ятки, історичні місця та відомих осіб.  Тут ви знайдете фотографії різних часів, картини, реконструкції, візуалізації та відео.

    Для здійснення подорожі обирайте "гарячі точки" на карті. Для зручності - розгорніть карту на весь екран. Усі зображення мають підпис, який можна прочитати при наведенні мишкою.
   
     Я продовжую вивчати своє місто, тому постійно оновлюю інформацію.

     Гайда зі мною у подорож історичним стежками Чернігова! Це варто побачити!   

Перша сторінка подорожі - загальна карта Чернігова